Založ si blog

Kam ten svet speje. ..

Nedávno pri prechádzaní webu som narazil na celkom zaujímavý web. Jedná sa o stránku OZ ktoré sa zameriava na zlepšenie života a budúcnosti mesta Považská Bystrica. Aspoň sa tak tvária. Na tejto web stránke som si začal čítať postupne jednotlivé články, niektoré ma zaujali viac, niektoré menej ako klasicky pri prechádzaní webu. Niektoré mi prišli veľmi jednoducho písané s tým štýlom že sa autor chytal jednej vety a básničky okolo toho, ale to je len môj subjektívny názor. Je vidno že autor/autori sú kreatívny a vedia dobre štylizovať, no niektoré vyjadrenia aktérov, väčšinou obvinených z nejakého „previnenia“ voči občanom, mi prišli osekané alebo upravené pre potreby článku. Na druhú stranu som rád že sa nájdu ľudia čo sa neboja prejaviť svoj názor formou blogov, a chcú na niečo poukázať aj keď ťažko dôverovať dôveryhodnosti informácií.

 

Nedalo mi to a troška viac som si daný web  preštudoval.  Nemám vo zvyku kritizovať ostatných ľudí, ale to čo som našiel ma pobúrilo. Čo ma najviac prekvapilo je hlavný aktér tohto združenia pán Mikuláš P. Tohto pána poznám od tínedžerských čias a už vtedy bol pekný kvietok, práve preto ma prekvapilo že on ide bojovať za lepšiu Považskú. Jasné ako každý mladý človek si vie preskákať búrlivým obdobím kde vyskúša skoro všetko zakázané a tabu, veď každý máme niečo za sebou  a nebudeme sa predsa hrať na svätcov. No na rozdiel od iných som nikdy nebral drogy a nepokúšal som sa ich predať svojim priateľom a známym.  Myslím že treba všetko s mierou a v rámci zákona. S daným pánom dlhšie nevidel, no pobúrilo ma, že takýto človek ide poukazovať na chyby iných a bude sa hrať na svätca. Kopec ľudí urazil alebo naštval a teraz sa ide hrať na záchrancu a najspravodlivejšieho občana. Najväčším paradoxom bolo, keď som pozeral ich akcie, kde chodia po školách a učia prevenciu pred drogami našu mládež. Tak zo skúsenosťami je to asi jednoduchšie. Neviem či naozaj chceme takúto budúcnosť od takýchto ľudí….

 

index

Odchod mladých ľudí zo SR, je to naozaj tak kritické ?

20.05.2017

V poslednej dobe často čím články o tom, ako mladí ľudia opúšťajú Slovensko, pretože je tu málo pracovných príležitostí, zlá životná úroveň a dokonca aj pre to, že ich „vyháňa“ náš premiér R. Fico. No je to naozaj tak, alebo to len nafukujú média ? Na začiatok pár faktov. Sumárne počty Slovákov, ktorí trvalo žijú v zahraničí, neeviduje nijaká [...]

Nech žije prvý máj

02.05.2017

V tomto článku chcem priblížiť tento významný sviatok čitateľom a hlavne pripomenúť mladším generáciám, čo sa v tento deň dialo a čo sa deje teraz. Na začiatok si dajme troška histórie. Prvý máj je medzinárodným sviatkom pracujúcich. Uznesenie o oslavách prijal ustanovujúci kongres II. internacionály roku 1889 v Paríži na pamäť všeobecného štrajku a masových [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 5713x
Priemerná čítanosť článkov: 1904x

Autor blogu

Kategórie

Archív